söndag 11 mars 2012

Sammanfattning: Color Club - Take Wing

En sammanfattning av Color Club’s Take Wing kollektion ska vi ju ha också! Över lag en riktigt härlig sommarkollektion (om det nu är det, jag har inte sett nått officiellt om det men jag antar att det är sommarkollektionen), med knalliga härliga färger. Och underbar glass fleck finish. De enda nackdelarna är att några av lacken är rätt lika andra lack, och att formulan är i skiraste laget för flera av dem.

Har man inte några av lacken de liknar så tycker jag absolut att man kan slå till på hela kollektionen, den är en bra bas av somriga färger om man inte har en så stor samling. Annars kan man gott plocka russinen ur kakan och välja dem som är mer unika. Metamorphosis tycker jag dock är obligatoriskt för den har ingen motpart bland tidigare sommarkollektioner :)

Jag försökte få dem i ordning, men det är nog lite flytande egentligen…


Metamorphosis

Sky High

Daisy does it

Fly with me

Sparkle and soar

Wing fling

Ska ni skaffa några av dem (eller har skaffat redan)? Vilken är favoriten?

10 kommentarer:

  1. En del som är riktigt fina. Metamorphis är nog favoriten tror jag. Fast det blir nog andra lack som blir prioriterade vid nästa inköp.

    SvaraRadera
  2. Vilket gäng! Jag är sugen på alla, men har faktiskt lite köpstopp just nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. De finns ju kvar sen med så det är ingen brådska :)

      Radera
  3. Jag vill ha Metamorphosis och Daisy Does It.

    SvaraRadera
  4. Metamorphosis ser helt klart intressant ut!

    SvaraRadera
  5. Hela kollektionen ser jättefin ut, fast nog finns det några som jag är mer sugen på än andra... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, alla är nog inte livsnödvändiga :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.